dilluns, 16 de febrer del 2009

QUADERN DE RAFALELL (Antologia)

(Fotografia d'Arnau Alonso)
LES SOLEDATS DEL SOMNI
No sé si estic dormint, en coma o potser estic mort
el que sé és que els meus somnis són de gat en zel
i els meus versos són miols embogits trencant la nit.
Em lleve amarat de suor en la cambra d’una pensió,
la tristesa m’està traient a tires llargues i fines la pell
i la febre de la sang em guaita pels porus i pels ulls.
Tens oculta en algun racó del subconscient una meuca
que surt del seu amagatall en la cambra anònima d’un hotel,
convertint-te en deessa invicta del desig i la luxúria.
El seu record encara em fa més dura la solitud.
Aquesta nit hauré de jugar sol
mentre miole i miole com un gat.

(Publicat a l‘antologia 20 anys de poesia a la Universitat, Edicions 96, Carcaixent, 2001)